onsdag 1 september 2010

Dopet!

I eftermiddag var ju vi och träffade prästen inför dopet nästa lördag. Han verkade bra och förklarade lite mer om vad dopet innebär på ett mycket bra sätt! Vi fick berätta vilka sånger och psalmer vi ville ha med och det känns verkligen bra med det upplägget vi fick till! Hoppas det blir så med!

Annars har dagen varit bra! Vi gick en lång promenad med barnvagnarna Åse och jag. På hemvägen köpte vi vars en sallad till lunch som vi åt på vår balkong:) Mysigt! Tusen tack för idag Åse och Hjalmar! Vill även tillägga att Hjalmar är världens charmtroll med ett stort leende på läpparna så fort man tittar på honom!!

I morgon ska vi till neo på kontroll. Vi ska väga Axel och förhoppningsvis få svar på proverna vi tog för några veckor sedan. Så Jocke har faktiskt tagit ledigt från jobbet på förmiddagen för att följa med Axel och mig dit. På eftermiddagen kanske Axel och jag ska ta oss ut en runda på stan för att leta födelsdagspresent till bloggpappan som snart fyller år:)

/Bloggmamman

3 kommentarer:

  1. Hej Emma!
    När du skriver på min blogg länkas det inte hit, du kanske har valt det så, men jag har inte vetat om din blogg förrän för ett par veckor sedan när jag kikade in på din facebooksida.

    Jättefin iaf. Så söt han är, lille Axel!

    Får jag länka till dig från min blogg, under bloggar jag läser?

    SvaraRadera
  2. Hej!
    Nej, i början när jag skrev på din blogg hade inte jag någon egen, men nu skulle jag ju kunna länka i mina kommentarer på din blogg! Och du får gärna länka hit från din blogg! Får vi göra detsamma?

    SvaraRadera
  3. Såklart du får! Ha en bra dag! kram

    SvaraRadera