onsdag 1 september 2010

1 september!

Just nu äter Axel. Han har varit jätteduktig hela morgonen så jag har kunnat fixa mig i ordning. Han sitter i sin babysitter och pratar med mig och leker med någon leksak! Det är skönt när det funkar så man inte behöver gå i pyjamas hela dagen:) Jag är väl medveten om att den dagen kommer när det inte går så lätt så jag njuter och tar tillvara på de dagarna allt funkar!

Idag kommer Åse och Hjalmar på besök! Vi ska ut på promenad tillsammans:) Det är bra att kunna vara utomhus med besök, så därför funkar promenad så bra! Blir nog en lunch tillsammans med!

I eftermiddag ska vi träffa prästen som ska döpa Axel och gå igenom dopet. Hoppas han går med på våra önskemål!

Kvällen blir nog lugn, ska bara umgås med min härliga familj! Man får ta tillvara på tiden tillsammans:)

/Bloggmamman

2 kommentarer:

  1. Styrka till er båda som kämpar så :) Vi själva är ett par som har en hjärttransplanterad dotter på 5år som fick sitt nya hjärta 29/11 2009 i Göteborg Drottning Viktorias Barnsjukhus med namnet Alice. Hon är en kämpe utan dess like =D Och de tror jag eran Axel också är. M.v.h Micke och Gudrun Liljeström, Uppsala.

    SvaraRadera
  2. Hej Micke o Gudrun! Va kul att höra att er dotter mår bra efter sin transplantation! Alla säger att hjärtbarn blir/är vansinnigt starka och er dotter verkar ju vara ett praktexemplar=)
    Och vår Axel är sannerligen inte sämre han!
    Får man fråga hur ni hittade till vår blogg?
    Jocke & Emma

    SvaraRadera