tisdag 31 augusti 2010

Tisdag eftermiddag!

Ja, som vi skrivit ett antal gånger nu, så har Axel och jag varit på promenad idag på förmiddagen med Josefin och Haley från föräldragruppen! Det var trevligt att ses igen, har egentligen bara sätts när de små låg i våra magar, så det var kul att se dem på riktigt!! Axel var lite knölig att få att somna i början av promenaden, men till slut somnade han och sov gott resten av rundan! I slutet av rundan blev Haley lite hungrig så de följde med upp en kort stund till oss så att hon fick i sig lite mat och klarade vägen hem också:)


Söta Haley i vår soffa!

När de gått hem var det dags för Axel att få mat! Och sedan var det min tur att få något i magen, men då blev Axel lite arg så jag fick slänga i mig maten, men är väl så ibland när man är småbarnsförälder:)

Nu sover han gott igen!



I eftermiddag åker vi upp till Rödeby för att möta upp bloggpappan för att umgås en stund innan hans p-möte! Så jag har packat med mig mat, medicin mm. Blir en hel del bara för en liten stund iväg från hemmet! Men blir skoj med en liten utflykt för Axel och mig!

/Bloggmamman

1 kommentar:

  1. Hej Mysigt med barnvagnspromenader, kul sen när vi kan ta våra =) Duktig du e som fixar allt med mat och mediciner. Kram

    SvaraRadera