lördag 5 februari 2011

Dra mig baklänges...

...ett favorituttryck som kan användas i alla situationer! Som till exempel flera gånger idag!

Dra mig baklänges... det var jag som steg upp tidigast idag och hade precis odugligt tålamod då jag fortfarande inte lyckats hitta anledningen till varför mitt huvud känns överkört!
Dra mig baklänges... vilken god frukost det blev idag, ostfrallor är inte äckligt!
Dra mig baklänges.... bloggmamman har verkligen kommit in i sin lördagsträning, så fin hon ska bli/är!!
Dra mig baklänges... Bloggfamiljen har varit och gjort stan idag! Både Axel, bloggmamman och bloggpappan har hittat sig nya kläder!
Dra mig baklänges.... vad kallt det var, trodde ett tag att både Axel och jag skulle blåsa iväg!
Dra mig baklänges... resten av eftermiddagen innehöll lek med sötaste Axel och matbestyr. Idag blev det lövbiff med pommes och en liten vitlökssås! Gött!
Dra mig baklänges... och här krävs ett stort DRA MIG BAKLÄNGES.... Bloggmamman och bloggpappan ska ut på lokal ikväll! Eller som ungdomarna säger nu för tiden vi ska ut och hänga på stan! TILLSAMMANS! Ska bli riktigt kul! Äntligen ska bloggmamman visa mig alla sina nyinlärda Zumba-moves!Får väl också se hur man mår imorgonbitti när Axel pockar på uppmärksamheten!
Dra mig baklänges... Axel, om du läser detta.... sov till åtminstone åtta imorgon!!

/bloggpappan

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar