söndag 9 januari 2011

Dumma huvudvärk...

Ja, överskriften kan sammanfatta min dag...Tyvärr...Började redan igår innan jag begav mig iväg på fest, men tog 2 huvudvärkstabletter och tänkte att det går väl över! Men blev bara värre och värre ju längre kvällen led, så när de andra gick ut och dansade så gick jag hemåt och kröp ner i sängen. Fortfarande i morse var den dumma huvudvärken kvar och har så förblivit hela dagen. Dock är det bättre nu efter att ha tagit ett varmt bad, men hoppas den försvinner helt tills i morgon, för man blir ju lite hämmad i sina aktiviteter av den...

Trots huvudvärken har det blivit nya gardiner sydda till TV-rummet. Efter en del svordomar och "omgörningar" så blev de färdiga och det blev mycket fint! Vi skulle hängt gardinerna i ringar med såna där små klämmor, men det funkade inte riktigt så det fick bli att vi hängde de på stången direkt. Men det blev också bra:) Så nu känns det lite nytt och iordninggjort här hemma, mysigt!

Annars har det inte blivit mycket gjort här hemma. Vi har mest gått runt och bara varit. Visst, gardinerna tog ju nästan hela dagen och med lite matlagning och så också så går ju dagen snabbt! Nu sover Axel och bloggpappan är och tränar. Jag sitter i soffan och myser och kollar på TV. Det blir nog ingen sen kväll för min del, känner att jag behöver mycket sömn för att ta mig upp i morgon!

/Bloggmamman

2 kommentarer:

  1. Spänningshuvudvärk kanske...ihop med tandgnissel? Nack coh huvudmassage är bra gumman - kom hit någon dag ska massera huvud och ansikte...
    Kram Mia

    SvaraRadera
  2. Ja, är nog många saker som gör att jag har ont ibland, men visst, stress och mina tänder är nog en orsak...Jag antar gärna din inbjudan till massage, Mia! Ge mig en dag så är jag där!!Kram!

    SvaraRadera