torsdag 2 december 2010

Fy vad kallt!

Jag håller på att frysa ihjäl här hemma och då ska vi inte tala om hur det var när vi var ute...Just nu sitter jag med en tjock, varm polotröja på mig och filten om benen och då är det ok, men så fort jag behöver röra på mig och lyfta från den varma soffan så fryser jag! Elementen är uppe på det varmaste nu så jag hoppas det börjar kännas snart! Nog om detta nu!

Idag har vi varit på neo för kontroll! Axel vägde 6940 gr idag så han närmar sig 7 kg-gränsen med stormsteg! Saturationen låg kanon så sköterskan var nöjd:) Ska tillbaka på tisdag för ny kontroll och då träffa vår "vanliga" neosköterska! Och Axel hade inte feber i natt eller idag på morgonen så vet inte riktigt vad det var igår, men skönt att det var bra idag i alla fall!

Idag blir en innedag för oss! Bloggpappan kanske ska iväg och träna senare men jag och Axel stannar hemma och myser istället:) Och i kväll är det ju skidskytte på TV, alltid kul att kolla på! Ja, så ser vår torsdag ut!!

/Bloggmamman

1 kommentar:

  1. Puh, så skönt med doktorn, vikt och feber. Hoppas ni haft det skönt inne idag.

    Kram Mia

    SvaraRadera