torsdag 22 juli 2010

Problem och liten kul grej!

Vi har stött på lite tekniska problem här på bloggen!
Jag vet inte om det gäller på allas "datorer" men på vår skärm så har vissa blogginlägg på nåt vis flyttat sig uppåt och överlappar det senare inlägget och liksom flyttat sig från sin plats!

Är det någon som har koll på hur detta går att fixa? Svar mottages med öppen famn!
Ni skulle kanske även kunna säga om ni inte har problem med att se inläggen riktigt!

Sen var det den roliga grejen ja!

Det var så att igår kväll/natt så var Axel lite gnällig och Emma var supertrött så jag tog Axel i min famn och skulle titta lite på tv. Emma somnade snabbt och Axel lika så! Jag råkade av misstag somna efter typ en timme eller så!

Jag vaknar av att det ca en halvmeter ifrån mig, framifrån sett står en sköterska och pratar med mig! Hon säger att normalt så brukar vi inte rekommendera att barnet somnar tillsammans med dig i famnen för det är stor risk att han rullar ur dig då!

Yrvaken som jag är så förstår jag väl vartannat ord eller så, och samtidigt som jag lyssnar på henne så känner jag av ett manligt problem! MORGONSTÅND! Jag känner ju givetvis detta och sneglar instiktivt snabbt ner och ser att där är inget täcke, bara kalsonger!
Jag upplever att hon också funderade på vart min blick tog vägen mitt i samtalet och kollade snabbt hon också! PINSAMT!
Besöket dog liksom lite där och hon begav sig iväg på andra uppdrag!

Läser du detta så ber jag så hemskt mycket om ursäkt =)

/bloggpappan

2 kommentarer:

  1. Ha, ha, ha....så de kan bli!...;D

    Problemet har jag stött på emellanåt, nu menar jag det med datorn INTE det manliga tillståndet. ;o)
    Men bara ibland, så jag trodde det berodde på min lilla 10-tummare...

    Annika

    SvaraRadera
  2. hahahahahahahaa, men Jocke då, är du min brorsa eller??? haha, fett pinsamt, jag hade fan dött av pinsamhet, men aja, du får bjuda sköterskan på den ;);) MVH Stoffe ;)

    SvaraRadera