torsdag 18 april 2013

Veckan går fort!

Jaha, redan torsdag! Skönt tycker jag, då bloggpappan kommer hem imorgon ungefär samtidigt som Axel och mig! Då ska vi mysa bara vi en stund!! Eftersom jag var i Stockholm förra helgen blev det ju bara några timmars umgänge på söndagskvällen för vår del, så det känns som jättelängesen vi sågs!

Axel och jag har haft en bra vecka med mycket utevistelse i det härliga vårvädret som äntligen har kommit! Vi har lekt på tomten mestadels, då vi har spelat fotboll, golf och öst vatten från tunnan! Idag tog vi premiärturen på cykeln för året, men det visade sig att jag hade punktering på mitt bakhjul så bloggpappan får laga det när han kommer hem!

I tisdags hämtade farmor och faster Axel på förskolan då jag jobbade sent och hade p-möte och igår hämtade moster Fia på förskolan för hon ville ha lite tid med Axel eftersom hon ska åka iväg denna helgen!

Nu sover Axel så nu får jag väl gå ner och jobba lite!



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar