tisdag 19 juni 2012

Förskola igen!

Axel är äntligen klart bättre från sin förkylning och tätheten är så gott som borta! Vi fortsätter med inhalationer här hemma som vanligt! Axel är tillbaka på förskolan igen, det går fortsatt bra! Är lite ledsen vid lämning men under dagen funkar det bra! Idag när jag hämtade satt han och lekte i sanden och när han såg mig blev ansiktet ett stort leende och en pojke som rusade mot mig! Härligt att få ett sånt bemötande:) Axel och jag åkte hemåt och lagade mat. Maten var precis färdig när bloggpappan kom tillbaka från en utryckning med brandbilen. Efter middagen gick vi en promenad bort mot skidbacken för att plocka blommor som jag ska ta med till jobbet i morgon då vi ska ha midsommarfest!

Bloggpappan är ute och vattnar på tomten nu, annars slötittar vi på fotbollen ikväll!

Imorgon är bloggpappan och jag tidiga så direkt när vi hämtat Axel bär det av mot sjukhuset för nytt pk-prov. Sen blir det drop-in-fika på Axels förskola, det ska bli trevligt!

/bloggmamman

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar