tisdag 13 mars 2012

Ute hela dan!

Ja vi har även idag varit ute hela dan i hopp om att döda den eventuella maginfluensa axel har! En liten kräkning på morgonen och lite lösare bajs, men på humör och pigghet märks ingenting!

Utomhus har det blivit massor gjort! Jag har klippt ner ytterligare en nyponbuske och sen räfsat ihop aöla grenar på ett ställe så nu kan jag när som helst åka och slänga detta! Sen spikade jag upp staket på den altan som ligger på "skuggsidan" så att axel slipper ramla ner och slå sig, och dessutom så fick det lite vit färg på sig!

En bra dag helt enkelt! Medans jag målade så hittade axel också en pensel och plötsligt ser jag honom doppa den i ett litet nedgrävt hål! Upp kommer penseln och han går dit han tänker måla och dra några sträck för att sen gå tillbaka och doppa penseln igen! Smart kille! Detta sysselsatte han sig med lika länge som det tog för mig atr måla staketet!

3 kommentarer:

  1. Vårstädning ser jag ;)

    Ha en härlig tisdagskväll & va rädd om dig
    ♥ Vårkramar från Kungsbacka ♥

    SvaraRadera
    Svar
    1. Yes, lite vårfix är aldrig fel!

      Tisdagskvällen blev kanon precis som du hoppades! Så tack för det ;)

      Vårkramara tillbaka härifrån Rödeby!

      Radera
  2. Härlig dag ni verkar ha haft! Jösses vad ni hinner med! Cool Axel är då som med ska måla. =)
    Och tack för alla fina kommentarer och grattis på min blogg! Tänk att vi fick en underbar liten flicka till! Jag är så lycklig!!

    SvaraRadera