onsdag 14 mars 2012

Fullt ös!

Ja detta blir en onsdag med fullt ös! Vi är redan färdigfixade för dagens bravader och om en stund ska vi äta frukost! Efter det ska vi så fort som möjligt ta bussen till sjukhuset för att lämna nytt pk-prov.

Därefter blir det nog lagom att ta bussen hem och laga middag kan jag tro! Mitt i Axels middagslur kommer bloggmamman hem och vi måste bege oss mot Axels förskola där vi ska få berätta vem Axel är för dom som jobbar på hans avdelning. Ska berätta lite om vilka mediciner han har och behöver få på förskolan och lite om hur waranet fungerar.

Sen så lugnar det ner sig något innan jag 16.15 ska infinna mig på Statoil för att åka till svängsta för att spela slutspel i svensk fastighetsförmedling cup med Sillhövda! Ska bli riktigt skoj!

Klockan sex åker även bloggmamman hemifrån för att gå på möte så då kommer min mamma för att passa Axel!

Klockan läggdags så är vi alla tillbaka i sängen, trötta och förbi efter en välfylld men spännande onsdag!

/bloggpappan

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar