torsdag 1 mars 2012

Snabba dagar!

Ja det är hemskt vad dagarna går fort! Bloggmamman åker till jobbet och vips så är hon tillbaka och inte långt därefter så är det kväll och läggdags!

Vad fyller jag och Axel dagarna med då! Jo, det är massor av filmtittande ( döm mig ej) det är matlagning ihop och det är utelekar! Han har också de senaste dagarna sovit strax över två timmar på dagen, vilket jag tror gör honom gott!

Igår så kom Axels farfar och rev lite på vårt garage som ett första steg att. göra det större! Axel och jag hade lekt länge ute i trädgården när han ringde och berättade att han var på väg! Axel och jag plockade verktyg till honom och sen gick vi till bageriet och köpte semlor som vi skulle fika på efter arbetandet!

På eftermiddagen fick vi besök av moster Fia som också styrde upp mat till oss alla! Bakad potatis! Gott! Sen gick dom till lekparken medans jag åkte för att träna boll! Jag insåg under gårdagens träning att jag behöver nog en vecka mellan varje träning för att tycka det ska vara skoj! Har kommit ifrån det där med att slita som ett ad var eller varannan dag! Dessutom så säger min prostatainflammation ifrån! Så fort jag blir kall så drar det morgonen efter igång med värk i hela mellangärdet från ljumskar upp i magen och bak i ryggen, är det värt det?
Och nej det är inte bara träningsvärk ;)

Idag har Axel och jag haft en tidig förmiddag på sjukhuset! Det var dags för pk-prov! När vi var klara så åkte vi till farbror Magnus på Ford! Han slet med en bil i verkstaden men kunde sluta sig lite och bjuda på en kopp kaffe! Axel fick mestadels vara uppe i famnen, hade jag släppt ner honom sp hade han gått bärsärk på varenda bil och verktyg där!

Efter middagsluren så tog vi oss ut och lekte på tomten och sen åkte vi för att hämta hem bloggmamman från jobbet!
Kvällen har spenderats genom att sätta upp en ny postlåda och efter det så satte jag och Axel igång en deg som ska bli till frallor! Gotte! Nu är det hög tid att baka ut den!

Bjuder på några bilder från de senaste dagarna!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar