lördag 3 mars 2012

Helg!

Axel och jag sitter och myser i soffan framför Fifi-filmen! Efter lite minimax i sängen steg vi upp och har lekt och myst! Är så skönt när man vaknar och känner att man är pigg! Bloggpappan var på personalfest igår så han är nog lite seg idag...!

Jag slutade tidigt igår och när Axel vaknat från middagsvilan åkte vi till stan för klippning av både Axel och bloggpappan. Det var välbehövligt för båda och de blev så fina! Vi åkte hemåt igen och Axel och bloggpappan åt middag, jag skulle få god mat hos mamma och pappa där Axel och jag spenderade gårdagskvällen. Gamlamormor och gamlamorfar kom förbi på en snabbfika innan Axel och jag åkte mot stan igen! Moster Fia kom också till mamma och pappa. Axel busade en hel del och fick ta ett långt bad i mormor och morfars badkar! Det gillades mycket och kluckande skratt kom från sonen då han hällde vatten med mormors plastkoppar! Lättroad är han i alla fall:) När Axel somnat spelade vi spel, riktigt skoj!

Idag blir det nog en biltvätt på förmiddagen. På eftermiddagen ska jag gå och kolla på hockey och bloggpappan och Axel ska umgås här hemma! Kvällen blir nog framför tv:n kan jag tro!

Trevlig helg!

/bloggmamman

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar