tisdag 6 september 2011

07.30-18.00

Överskriften beskriver min tid borta från hemmet idag och under den tiden har bloggpappan och Axel hunnit med en hel del!

Klockan 11 hade Axel tid för vägning, saturationsmätning mm på neo-mottagningen. Och idag visade vågen 9730 gr, jippi! Några bra matveckor och en del berikning av diverse mat har gjort att Axel gått upp en bra bit i vikt, så härligt! Så vi hoppas detta fortsätter:) Saturationen låg på 86 %, vilket också är riktigt bra! Förra gången låg saturationen på 80 %, vilket gjorde att oron för att syresättningen redan nu börjat gå nedåt infann sig...Men det var nog något tillfälligt, för idag var den ju som sagt högre!

Efter neo-besöket åkte de mot Rödeby för att prata bröllopsmat med vår "kock" :) De hade en trevlig stund och en del frågetecken rätades ut! Så nu känns även maten relativt färdig, i alla fall i tanken!

Sedan åkte de hem och lekte här hemma och visade lägenheten för 2 olika par. Vi hoppas att den kan hyras ut från 1 november, men vi får helt enkelt se. När jag kom hem fortsatte leken och Axel och jag var i hans rum och lekte och läste böcker. Vid 20-tiden sov Axel gott i sin säng och jag kunde hoppa in i duschen. Nu kollar bloggpappan och jag fotbollen och hoppas på lite mål snart!

/Bloggmamman

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar