måndag 29 augusti 2011

Fix idag igen!

Jag jobbade till 16.30 idag och tog bussen hem då. När jag kom hem var resten av familjen redo för att åka och inhandla lite grejer till bröllopet. Vi tog med oss moster Fia för att ha passning av Axel medan bloggpappan och jag gick i affären och handlade. Axel och moster gick till en lekpark och hade det skojigt ihop! När vi kom hem igen packade vi in allt från bilen och gjorde plats för det i lägenheten. Axel fick vara nakenfis en stund innan det var läggdags. Han somnade sedan gott i sin säng och vi har hunnit fixa i ordning i lägenheten och dona med lite bröllopsförberedelser. Nu sitter vi och kollar friidrott på sammanfattningen från dagens VM-tävlingar.

Bloggpappan och Axel har varit i stan hela dagen. På förmiddagen gick de en runda och sa upp vår lägenhet och då somnade Axel och sov 2 timmar. Bloggpappan tog det lugnt då och efter att de ätit lunch tog de en promenad runt stan. Sen gick de hem och busade! Ja, och sen kom jag hem och resten vet ni ju!

Nehe, nu ska jag kolla friidrotten!

God kväll!

/Bloggmamman

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar