söndag 24 juli 2011

Åhhhhh... Vad fort det går!

Fy tusan vad fort de går när minuter, timmar och dagar bara flyger förbi.

Utan att ha haft någonting planerat idag förutom lite kalas vid fyratiden så blev dagen ändå fylld utan problem. Efter att ha haft en tidig morgon med Axel så var det dags för frukost, en mysig stund för hela familjen. En stund jag allt som oftast hoppat över tidigare i mitt liv, men nu vet i tusan om jag skulle klara mig utan frukosten och framför allt inte morgonkaffet!

Efter frukost så styrde jag och Axel bilen mot Rödeby mesans bloggmamman och Fia styrde stegen mot stans butiker. I Rödeby besökte vi familjen Elmskog, vi hittade nämligen en annons på blocket igår om en cykelbarnasadel och när vi ringde så visade det sig att det var just Elmskogs i Rödeby som sålde denna! Kul! Så tanken var att vi skulle hämta den och sen in till stan igen för att eventuellt möta upp bloggmamman på stan men samtalen oss emellan i Rödeby ville aldrig ta slut och Axel mådde som en prins när barnen Elmskog underhöll honom. Klara tog fram den ena fina leksaken efter den andra och Axel sken som solen!

Efter ett par timmars mycket trevlig stund så begav vi oss hemåt! Efter maten så slocknade hela familjen på soffan! Vi skulle försöka följa golfen men mina ögon gick i kors efter en stund och vid halv fyra vaknade vi alla till liv igen! Detta var ju alldeles för sent egentligen då kalaset började fyra, men så fik det ju tyvärr bli!

När vi väl kom fram till Fur så var där en hiskelig massa folk och kalaset var supertrevligt! Axel somnade som en stock runt halv nio och det var inga sol helst problem att flytta honom i sovande tillstånd från bilen in i sängen!

Nu ligger vi alla nedbäddade och snart är de läggdags! Sov gott vänner!

/bloggpappan

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar