onsdag 2 mars 2011

Hemmadag!

Dagen började vid 7-tiden idag med välling och lite bus i sängen innan vi steg upp så jag fick äta frukost. Medan jag gjorde mig i ordning sprang Axel runt i sin gåstol. Han gillar verkligen det och busar som bara den i den! När han sov sin förmiddagslur passade jag på att städa lite och baka muffins inför kvällens besök av mitt arbetslag från jobbet. Innan lunch tog vi en promenad och idag var lekparken och gungan ledig så idag gjorde Axel sin premiärgungning:) Han verkligen älskade det! Han skrattade så det bara kluckade och ett leende hela tiden på läpparna så det där får vi absolut göra om!


När vi kom hem åt vi lunch båda två och sedan kollade jag och Axel på sprintstafetterna i längd-VM. Och medan vi gjorde det kom bloggpappan hem! Axel somnade en stund igen och vi med! Men bloggpappan han med att gå och ta ett foto för han måste förnya sitt körkort. Vid 17-tiden kom mina kollegor och då stod muffins och scones på bordet. Vad roligt det var att ses igen, var längesen vi träffades! Axel fick en jättefin pyjamas och jag fick fina tulpaner, tack så jättemycket! Vi pratade och pratade och pratade och helt plötsligt var klockan 21 och alla kände nog att det var dags att runda av! Får hoppas vi kan ses snart igen! Nu blir det nog snart sängen för oss!

2 kommentarer:

  1. Du får be mormor och morfar sätta upp en gunga på bakgården, så kan du och kusin Edvin gunga hur mycket som helst.

    Vad pigg och glad han är, och såååå söt, det lilla charmtrollet.

    kram på dig Axel och till er också Emma och Jocke.

    SvaraRadera
  2. Det var verkligen superkul att träffa er, han är så söt lille Axel. Håller med dig, vi får göra det snart igen! kram från Mia

    SvaraRadera