lördag 29 januari 2011

Lördag kväll!

En mycket lugn lördag har vi haft idag! Hela familjen sov till 8.15 med några avbrott under natten. Sedan fick jag en liten stund ensam i sängen! Härligt! När jag gått upp gick bloggpappan och köpte frallor och så blev det sedvanlig lördagsfrukost med frallor och varm oboy:) Innan lunch blev det ett zumba-pass för min del medan Axel och bloggpappan var hemma och mös! När jag kom hem bytte jag med bloggpappan och han fick spela lite gitarr och öva inför kvällens trubadurafton. Axel och jag dansade och busade till musiken!

När det var dags för Axel att sova tog vi en liten promenad till Axels mormor och morfar! Där borta lekte Axel med flera med Duplo och en kopp kaffe dracks! På vägen hem igen handlade Fia och jag till kvällens middag och så lite gotte till kvällen:)

Nu sitter vi i soffan efter att ha ätit och nattat Axel. Bloggpappan har åkt iväg och Fia och jag inväntar filmen på TV 4, men det är en stund kvar! Får försöka hitta något att titta på till dess!

Trevlig kväll!

/Bloggmamman

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar