fredag 1 oktober 2010

Fredag!

Härligt med fredag idag! Vi har varit och hämtat en syrgasskylt på lungmottagningen som vi kan ha med oss till Lund för att visa att vi har syrgas på rummet där. Städningen är redan avklarad så nu har vi bara fredagsmys framför oss, nice:)

Blir en lugn dag här. Axel har fått lite feber och dreglar som en tok, känns lite tidigt för tänder va?! Eller?! Nån som vet? Hoppas bara det går fort över för annars är operationen i fara...Och det skulle vara katastrof för min del, som just nu bara går och förbereder mig på att vi ska lämna honom ifrån oss...Får väl se hur det artar sig under dagen...

Fia och jag tänkte ta oss till fängelset i eftermiddag, för där är ju öppet hus idag. Jag har varit där en gång innan på studiebesök, men Fia har aldrig varit där. Så jag tänkte passa på att följa med och kolla en gång till innan det stänger helt.

I kväll blir det nog kina-mat för oss, ska bli mycket gott!!

/Bloggmamman

1 kommentar:

  1. Amalia började sin "tandbana" vid 4 månadsålder. Dock kom den inte upp förrän på sin 6 månadsdag. Men dreggel, feber och "infektionsluktande" bajs kom till och från tills den lille vite kom. Därefter kom allt "sådant" endast någon dag innan en ny tand dök upp. Sen som vanligt igen.

    Men kolla, för det går ju en sån himla massa förkylningar och infektioner just nu. Så håll er från allt och alla!

    Kram på er!

    SvaraRadera