måndag 25 oktober 2010

Batman och Catwoman lämnar grottan!

Idag har batman och Catwoman lämnat sin grotta!

Förstår ni inte??

Förklaring följer!

Jag gick ut på förmiddagen för att beställa mer medicin till Axel på apoteket samt handla hem lite mat! Vad fann jag, precis utanför dörren??
Jo, ett helt magiskt och fantastiskt underbart väder! Så snabbt bestämde jag att idag ska vi minsann ta oss ut ur lägenheten på riktigt! Så när lunchen senare var avnjuten så bryggde jag en kanna kaffe, vi stoppade ner vars en choklad och begav oss ut i det fina vädret! Vi gick en runda ut mot Långö och satte oss på en bänk och bara njöt av det fina vädret och vårt kaffe!

Givetvis gick solen i moln!

Men vad gör väl det, vi fann det rätt trevligt att andas frisk luft ändå!

Batman,catwomen och grotta då?
Jo, vår lägenhet börjar kännas allt mer som en grotta, men efter dagens promenad så kunde jag nästan se en ytterdörr som ingång istället för en mörk och lång håla!
Och catwomen, hon är ju snygg, då måste jag ju vara batman, för att ha en chans!

Konstiga tankar, men dom låter roliga när jag sitter här och funderar ihop dom!

Kvällen blir lugn, jag ska gå en runda med Jimmy ikväll igen, trevligt, sen blir det till att avnjuta kroppkakor som vi får levererade från catwomans mormor, Catgrandma!

OBS! En ny funktion tänkte jag testa på bloggen också. Liknar lite Facebook-knappen "gilla". Tänkte att ni som läser bloggen och känner att ni inte vill kommentera kan ju bara trycka i vad ni tycker. Knapparna hamnar under själva inlägget och i nuläget finns det: Gilla, Snyft, Kämpa på och asgarv att välja på!
Tryck gilla om inlägget gillas, tryck snyft om det berör, tryck kämpa på för att ge ert stöd eller tryck asgarv om det var roligt!

bilder från promenaden:





/bloggpappan

2 kommentarer:

  1. Skönt med promenad i det härliga höstvädret! Vi tog oss ut en runda vi med och lyckades pricka in solen!

    SvaraRadera