fredag 3 september 2010

På besök hos gammelmormor!

Idag har Axel och jag varit hos gammelmormor hela dagen! Gammelmorfar hämtade oss i förmiddags och sedan lämnade han bara oss vid huset i Hässlegården för att bege sig iväg igen! Gammelmormor blev glad över att få lite sällskap:)

Axel har ätit ett antal gånger, lekt vid det hemmagjorda babygymet (leksaker hängande i lampan och Axel liggande på bordet) och sovit en lång stund hos mamma och gammelmormor! Jag fick god middag lagad idag, kalkon med potatis, grönsaker och mormors goda sås, mums:)







Vår fredagskvällsplan blev inställd på grund av sjukdom...Stackars Axels farbror Nicklas var sjuk idag och då vågade inte vi oss dit. Vi skulle firat honom som fyllt 16 år i veckan. Vi får ta det en annan dag när de är friska igen! Därför ska vi bara vara hemma och mysa framför fotbollen och äta ost och kex!

/Bloggmamman

1 kommentar:

  1. Guuu va SYND att jag inte visste! Jag hade ju semester igår ju...jag hade kunnat få både trivsamt sällskap och goood mat ju!!! ;D

    ...och ni hade ju också kunnat få lite mer trivsamt sällskap...;)

    Kramen!

    SvaraRadera