torsdag 21 oktober 2010

Torsdag!

Nu har veckan hunnit fylla torsdag och jag avnjuter en kopp blixtersvart kaffe för att vakna till lite.

Både bloggmamman och jag har varit riktigt trötta idag, tagit varenda chans att vila, tror det har med vädret att göra! Jag har dessutom inte lämnat lägenheten sen i tisdags eftermiddag... slapptask!

Bloggmamman tog Axel med sig idag på morgonen till Hässlegården och gick en runda med Mikaela och Wilma, jag passade då på att ta på mig träningskläderna och sprang en runda på 2 mil.....NOT! Jag fattade tag i xbox-kontrollen och svullade ner mig i soffan för att lägga på mig några gram extra kring magen!

Kompisen Jimmy sms:ade för en stund sedan och ville gå en promenad så jag tar mig i kragen och hänger med, Axel följer också med så får bloggmamman vila lite.

Annars så rullar ju Stockholm open vidare, idag entrar Federer och Söderling scenen, ska bli intressant!

Nu väntar vi ju bara på hans operation, ska bli så skönt när den är över och man förhoppningsvis kan någorlunda återgå till livet, i alla fall ta hem besökare!

Doktorn och ultraljud för mig i morgon, hoppas på det bästa!

Bjuder på en bild på den tatueringen jag gjorde i tisdags också, det är Axels händer inscannade på datorn som nu befinner sig på mitt bröst! Blev nöjd med den, men väntar på att svullnaden ska lägga sig och lite överflödig färg ska trilla bort innan man kan se det rätta resultatet.



/bloggpappan

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar