lördag 24 juli 2010

Regnig lördag!

Idag är det verkligen riktigt skitväder...Har regnat hela dagen. Axel och pappa har varit hemma och myst, lekt i gymet och pratat med kompisarna som hänger där! Jag var tvungen att gå upp på stan en liten stund, så jag trotsade vädret! Var inte mycket folk på stan och jag förstår dem! Hade jag inte behövt ut i detta vädret hade jag gärna sluppit! Väl hemma igen började Scandinavian Masters på TV, så det har vi suttit och tittat på under eftermiddagen! Riktigt kul att de sänder lite golf som omväxling!

I kväll ska Jocke iväg och spela igen, till en årlig spelning i Vissefärda...Är tråkigt när han ska ge sig iväg, hade ju helst haft honom hemma! Men min mamma och pappa kommer hit en stund ikväll och håller Axel och mig sällskap! Det är ju oxå mysigt!

/ Bloggmamman

4 kommentarer:

  1. Hej! Vad fin blogg Ni har...det gör så ont i hjärtat att se er lilla prins på sjukhus. Tur ha är piggare och att har så starka och underbara föräldrar!!Önskar av hela mitt hjärta att allt bli bra!Snart så kryper och springer han omkring o då har ni glömt att detta och är bara starka tillsammans!! Han är sååå fin! Kramar till er!/Linda P

    SvaraRadera
  2. Hej på er! Passa påatt vila och njuuuut lite nu Emma, så kan mormor och morfar leka och busa...och prata med kompisarna som hänger i gymmet!!...;D

    KRAMpå er alla!

    Annika

    SvaraRadera
  3. ...och inte verkar denna dag bli med så mycket bättre väder precis...MEN det öser ju inte ner idag förstås...ännu i alla fall!
    Men, men solen vänder väl åter snart hoppas jag så Axel kan slippa gå ut i regnställ och stövlar!...;o)

    Må gott alla tre!

    Kramen på er!

    SvaraRadera
  4. Roligt med alla dina kommentarer, Annika! O tack alla andra som oxå kommeenterar, kul att läsa!

    Tack Linda för era fina ord och för omtanken!

    Kram till er alla!

    SvaraRadera