torsdag 29 juli 2010

Dagbok

Dagbok 28/5

Idag har också varit en bra mamma/pappa dag! Men jag/vi kan inte sluta tänka på Axels syredippar. Det känns som att dom blir allt fler och det knäcker mig, mår skit över det. Men det verkar inte vara någon sköterska eller läkare som är direkt oroad över det, måste fråga någon av de "stora" doktorerna imorgon!!
På kvällen brast det för mig! Klarade inte riktigt av alla känslor och tankar utan blev riktigt ledsen och arg och Emma och jag kom ihop oss lite.

dagen sammanfattas: =(





/bloggpappan

2 kommentarer:

  1. Jag förstår att det är tufft men kämpa på ni fixar detta.Ibland behöver man rensa luften både med tårar och ilska för att orka. Många kramar till er alla från Anneli med familj

    SvaraRadera
  2. Det är väl inte märkligt alls att det brister emellanåt och att man kommer ihop sig?!...och än mindre konstigt då man är under press!

    Kram på er!

    SvaraRadera