torsdag 29 juli 2010

Kosta outlet!

Ja, idag har vi varit på Kosta outlet! Både Jocke och jag kände i morse att vi var tvungna att hitta på nåt istället för att bara sitta i lägenheten...Får nästan panik av det ibland...Och eftersom vädret var som det var föll valet på en inneaktivitet och då blev det Kosta outlet. Kanske inte det bästa för Axel, eftersom han kan vara mer infektionskänslig än andra, men hoppas verkligen inte det händer nåt nu...! Jag ammade och matade med ersättning i bilen när vi kom fram till Kosta och sedan gick vi och shoppade lite! Hittade en kofta och en annan övertröja, ett par svarta manchesterbyxor och 2 bodys till Axel, och även jag hittade en tröja och en scarves, kul!

På vägen hem stannade vi i Emmaboda och köpte mat, även Axel passade på att äta en gång till! Vi träffade oxå Axels morbror Carl som var där på Emmaboda-festivalen:) Skulle hälsa vår mamma att han levde:)
Väl hemma nu satte vi oss bara i soffan, var jobbigt att vara på utflykt och Axel har 2 trötta föräldrar! Blir bara att slappa framför TV:n ikväll! Men vi är nöjda över dagen, Axel var jätteduktig och inga problem att åka iväg med! Så nu håller vi bara tummarna att han klarar bacillerna med!

Måste oxå bara tillägga att gårdagskvällen med släkträffen var mycket trevlig! Tack Inger och Åke! Är skönt att komma iväg lite, men samtidigt har jag inte ro att vara iväg så himla länge och bara sitta där och inte göra nåt speciellt, så efter några timmar åkte jag hem! Var mysigt att komma tillbaka till lägenheten till mina älsklingar och Axel somnade så gott hos mig:)

/Bloggmamman

1 kommentar:

  1. Fick Axel själv välja kläder nu då?...nu när han va med menar jag...;o)

    Det var roligt att få se Dig också hos Inger och Åke! ♥

    Kram på er!

    SvaraRadera