lördag 13 april 2013

Stockholm!

Igår efter jobbet flög jag till Stockholm för en shoppinghelg med mamma och lillasyster! Jag var nervös för hur jag skulle göra vid incheckning och så då jag inte är så världsvan och ute och reser varje dag men allt gick kanon och in till Stockholm city kom jag med Arlanda Express! Mamma mötte mig på perrongen, då hon redan var här för hon har jobbat i Stockholm i veckan som gått! Sen gick vi till hotellet och lämnade min packning och mötte upp Amanda för en shoppingtur på seneftermiddagen:) mysigt! Efter ytterst lite shopping ( har lite svårt att bestämma mig för om jag verkligen behöver saken ifråga) så gick vi tillbaka till hotellet och lämnade kassarna. Sen hade Amanda bokat bord på en restaurang med god mat och dryck och efter det köpte vi lite godis med oss till hotellet och gick och kollade golf på tv! Underbart!

Natten har varit lite knackig med sömn, vaknat en del gånger och låg vaken mellan 6-6.40...! Sen somnade jag om en timme till!

Bloggpappan och Axel är hemma och myser själva denna helgen, precis som Axel och jag varit i veckan:) vi byter av varandra, bloggpappan och jag!

Idag blir det mer affärer och då hoppas jag att jag kan bestämma mig för saker:)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar