lördag 19 januari 2013

Lördag kväll!

En härlig lördag är till ända! Bloggpappan har satt nytt tak i "nya" rummet, fint blir det! Vi räknar med att tapetsera nästa helg!

Axel och jag tog snowracern bort till familjen Brauer på förmiddagen och åkte i deras lilla backe! En jätterolig stund hade vi med mycket skratt och mycket åkande på både snowracer, pulka och stjärtlspp! En supertrött kille hade jag med mig hem så han somnade gott! Han sov i två timmar och medan han sov hann jag fixa lite tvätt och dona här hemma. Jag såg även lite skidor på tv:n!

I eftermiddags har vi ätit och läst och läst och läst alla Axels böcker! Är kul att han gillar läsning! Nu väntar lite lördagsmys i soffan!

Förresten, Axel är jätteduktig på att vara utan blöja! Har till och med börjat säga till när han kissignödig:) men händer en olycka då och då men det får man ju räkna med så här i början! Igår var han fri från blöjan på förskolan och då hade det också bara hänt en olycka, bra jobbat tycker vi!!! Så vi får väl se hur fortsättningen blir!

Trevlig lördagskväll!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar