torsdag 12 juli 2012

En lugn dag!

En dag på semestern har gått! En lugn, härlig dag med ok väder! På förmiddagen hade vi besök av Karin och Olle, som gick i samma föräldragrupp som oss när Axel föddes. Vi har inte setts på ett år då de har bott utomlands. Det var jätteskoj att träffas och höra hur de har haft det och se dem igen! Axel visade sig dock inte från sin bästa sida då han var tjurig och gnällig, men vi hinner förhoppningsvis med en träff till innan de åker tillbaka! När de åkt hemåt åt Axel lite lunch och sen somnade han gott! Jag hann med en liten stund i min solstol och bloggpappan fixade så att vi numera har en carport till vår bil! När Axel vaknat tog han och jag en liten runda på cykeln innan kusin Edvin och moster Jojjan kom på besök! Vi fortsatte altanhänget tillsammans med dem, härligt! Ikväll har vi varit på promenad här i byn, skönt!

Imorgon blir det Trummenäs för Axel och mig i alla fall, bloggpappan hinner kanske med en stund innan han ska iväg på en husvagnsövernattning med Jimmy. Axel och jag ska mysa hos Axels mormor och morfar i deras stuga, det var jättelänge sen vi sågs så det ser vi fram emot! Det hade varit extra härligt med lite sol, så vi kan bada!

/bloggmamman

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar