söndag 27 maj 2012

Mors dag!

Ingen missat att det var mors dag idag va? Familjen fagerberg började fira det redan igår kan man säga då jag bjöd hit min mamma och syskon på lite grillat och lördagsmys! Bloggmamman och Axel var på 30-års kalas i nättraby och jag hade jouren så det var bara att stanna i Rödeby och då passade det bra att min famij hade möjlighet att umgås med mig!

På söndagsmorgonen så fick bloggmamman en välbehövlig sovmorgon till nio innan det serverades en kopp kaffe på sängen och därefter frukost på altanen! I present fick hon två stycken stamrosor, allt enligt önskan!

Därefter så satte jag igång med att klippa gräset och därefter färdigställa staketet på andra sidan altanen! Några brädor saknas fortfarande men de ska snart inhandlad så det kan bli ett slut på denna altan-saga!

På eftermiddagen så fick vi sällskap av bloggmammans familj som ju också skulle fira mors dag och snälla som dom är så kommer dom till oss så att jag med fick vara med! Det blev en fantastisk god tre rätters som avslutades med en alltid lika god kopp kaffe!

Nu är det mästarnas mästare som gäller och inget annat! Jag som gick utan tröja idag under snickeriet får sota för det ikväll! Illröd var ordet!!

/bloggpappan

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar