fredag 6 april 2012

Långfredagen!

Fick kanontrevligt besök på morgonen av Maria och Jocke! Superroligt att träffa dom igen då dom nu mera Niemi Stockholm! Med sig till Axel hade dom ert påskägg med godis och ett mycket uppskattat flygplan i plast. Jag kan tillägga att godiset också var mycket uppskattat och var nu ikväll på väg ut genom öronen, men va tusan det är bara påsk en gång om året! Vi fick en jättefin blomma! Tusen tack! Sen fikades det och pratades i massor!

Sen var det dags för mig att åka på hockey som ni vet och det var ert jäkla drag kan jag lova! I en periodpaus
Så utforskade jag shopen och fyndade en matchtröja till Axel och när slutsignalen gick och man ryckts med i stämningen så rusade jag in på isen och jagade autografer på hans nya matchtröja! Det blev 10 stycken med battaglias och leinonens som pricken över i!

När jag kom hem så spelades det bandy med tröja på! Uppskattat var det då han jublade oh jublade redan när tröjan träddes på!

Nu ska bloggmamman och jag avrunda kvällen med vin, ost och kex! Mums!

/bloggpappan

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar