måndag 19 mars 2012

Givande kväll!

Dagen gick snabbt som bara den! Redan klockan nio var vi på sjukhuset efter att lämnat sopsorteringen till återvinningen och bloggmamman på jobbet! Provtagningen gick i vanlig ordning riktigt bra och en timme senare var vi hemma igen!

Med risk för att blåsa bort och landa i en annan del av kommunen så höll
Vi oss inomhus. Tror Axel satte rekord i matätning idag. Fanns liksom inget slut, gaffel på gaffel bara skyfflades in och fastnade inte maten på gaffeln så gick han direkt till sked och händer för att vänta tills jag "laddat om" gaffeln!

Tabberas på tallriken och en mätt pojke och en tokglad pappa rörde sig en stund senare upp mot sängen för att få den mätta pojken att sova! Tio minuter senare sover han gott och jag går ner och känner huvudvärken komma! Fan, kaffe! Kaffet tog slut i hår kväll och det blev inget kaffe till frukost! Det förföljde mig hela dan och inte förrän till kvällen fick jag i mig en kopp och vips så var värken borta!

Kvällen var riktigt givande! Jag inledde projekt "lilltoa" och plockade bort toaletten och all annan skit som inte ska vara kvar. Därefter sattes nytt kakel på plats bakom tvättstället och små hål och märken i väggen spacklades igen!

Imorgon ska det målas och sen ska det läggas ny matta på golvet! Kommer bli kanon! Vi gjorde också några roliga fynd! Massor av grejer som kommer att bli så bra till vårt hus för enbart 1600 kronor! Bilder kommer när allt är på plats! Kan dröja lite dock!

Bild på toan innan skönhetsbehandlingen, lite hade jag dock hunnit slita ner ;)


/bloggpappan

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar