onsdag 28 mars 2012

Dagarna rullar på!

Dom gör ju det, och på måndag börjar vi inskola lilleman! Kan ni fatta, det är dags för honom att börja förskola! Huamej, kommer kännas konstigt att lämna honom där så småningom!

I måndags var vi ju och tog nytt pk-prov, denna gången visade det 1,5 vilket är för lågt, hej och hå, så nu blir det nytt prov i morgon efter att ha justerat medicinen lite! Detta börjar bli lite frustrerande!

Gårdagen spenderades mestadels utomhus! Axels farmor, farfar och farbror Niklas kom på besök och hade med sig superfina sandleksaker i present till Axel! Bloggmamman och jag fick också present i form av inbyggnadsbelysning till vår nytillbyggda altan! Tacks!

Så fort bloggmamman kom hem så gav vi oss iväg för att titta på trädgårdsmöbler, inget som passade oss så här på direkten men det löser sig nog! Med oss hem fick vi i alla fall mer virke till den trapp som nu skall byggas till altanen!

På kvällningen fick vi trevligt besök av grannen Henrik som samtalade, drack kaffe och kollade på fotboll! Gillar våra kvällar ;)

/bloggpappan

3 kommentarer:

  1. Hur känner ni inför dagis med tanke på alla baciller där. Ni vet ju med tanke på ert jobb.

    SvaraRadera
    Svar
    1. Hej! Bra fråga! Jag har sugit på frågan ett tag och verkligen försökt hitta ett bra svar men jag kommer bara fram till att jag inte vet hur jag känner! Ett nödvändigt ont känns det som! Däremot kan jag också känna att det är ju ett stort kliv till att få en "vardag" igen, sen så säger ju läkarna att det troligtvis kommer funka bra så det är ju det vi får hoppas på'

      /bloggpappan

      Radera
  2. Tycker det är lika trevligt att umgås med er...
    YNWA

    SvaraRadera