torsdag 26 januari 2012

Sovande prins!

Ja, nu sover han, vår lille älskling! Han har varit än mer aktiv idag och har idag för första gången sen operationen velat gå helt själv! I morse gick han längs sängen och höll i den och vid elementet på rummet och höll sig där i, men i eftermiddag släppte han våra händer och gick några steg helt själv! Ikväll blev han rasande på sin mamma när hon gärna ville hålla i en hand...! Men jag är bara SÅ nervös att han ska ramla och slå sig så det gör ont på honom, för han är fortfarande lite vinglig och instabil i kroppen! Men sköterskan sa att det ska mycket till för att det ska hända något med såret eller så utan då är det mer att det gör ont, men det är ju tillräckligt för min del! Fjantiga mamman, det är jag!

Nu blir det lite tv- mys för bloggpappan och mig innan jag beger mig bort till patienthotellet och sover. Bloggpappan och Axel sover kvar på avdelningen i natt! I morgon väntar besök för vår del, Axels mormor, gamlamormor och gamlamorfar kommer till oss! Stackars morfar är genomförkyld så han får tyvärr stanna hemma... Vi skickar en krya-på-dig-kram härifrån!

/bloggmamman

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar