söndag 29 januari 2012

Hoppla!

Axel vaknade 06.00 idag och humöret var allt annat än bra! Gnäll, gnäll och gnäll och mina misstankar om att han blivit sämre under natten blev bara starkare och starkare! När morgonvikten dessutom visade plus 200 gram så började jag knyta snaran kring halsen!

Förmiddagen rullade på och Axel var fortsatt gnällig men pigg emellanåt!
Medan han sov Förmiddagsluren så blev jag inbjuden på biljardmatch ai lekterapin av föräldern jag nämnde igår. Två vinster idag i alla fall men tre förluster också så.....

Undertiden matchen varade så hade bloggmamman mottagit en röntgentid till halv ett. Nu skulle vi få svar på om vätskan ökat.

"bilden ser bättre ut idag än senast, så ni kan få gå på permission om ni vill"

Eooooooooooowweweooooohhhhooooo!

/bloggpappan

1 kommentar:

  1. Det där mina vänner, det kallar jag riktigt härlig söndagsläsning!
    Underbart trevlig läsning till och med!
    Rock on Axel!

    SvaraRadera