torsdag 8 december 2011

Snart läggdags!

Ja, så är snart torsdagen till ända och så även jobbveckan! Äntligen fredag i morgon, känns som denna veckan varit extra lång, vet inte varför...Har varit trött mest hela tiden men får väl skylla mig själv då jag har så himla svårt för att komma i säng i ok tid....

I eftermiddag när jag kom från jobbet åkte vi för att titta på tapeter till hallen. Herregud, vad tapeter det finns att välja mellan, känns som jag aldrig kommer kunna bestämma mig! Är svårt också för att vi inte riktigt har bestämt oss för hur möblering mm kommer vara där, men nu blir det till att fundera ut det och där efter göra ett nytt besök i tapetaffären!

När vi kom hem kom min morbror Pelle och hjälpte bloggpappan fixa med golvet i hallen. Jag och Axel bakade kaka till fredagsfikat på jobbet. Ett nytt recept jag testat då kakan ska vara både glutenfri och mjölkfri så vi får se om den är god:)

Nu ska jag bara kolla internet lite, sen blir det sängen!

/Bloggmamman

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar