måndag 21 november 2011

Måndag!

Måndag och bloggmamman jobbar sent! Fördelen med det är att vi får äta frukost ihop hela familjen! Nackdelen med det är att morgon och mitt humör inte direkt rimmar med varandra :(

Men hursomhelst så är det mysigt!

Idag tog vi oss upp till min arbetsplats för att hälsa på och leka av oss lite! Vi tog cykeln och den gillar verkligen Axel! Efter att ha lekt i en och en halv timme (utomhus såklart!) så började axel bli mör så vi åkte hemåt för att äta lunch!

Strax över en timme tyckte axel räckte att vila idag så jag hann lagom mäta ut vart jag ska slå reglarna i taket i vår hall som jag rivit ut fullständigt! Ja nu kanske ni tycker jag mäter långsamt men jag gjorde ju förstås lite till där ute men det var ju bara det som var av värde!

När Axel vaknat så fick vi besök av kompisen Tobbe som gjorde oss sällskap på en kopp java, riktigt skoj!

Just nu sitter jag och Axel på hans rum och kastar ut alla miljarder gosedjur som han äger på golvet.... axel tycker det är en jättekul lek.....


/bloggpappan

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar