lördag 15 oktober 2011

Dagarna springer iväg!

Ja gode tid vad dagarna bara rusar iväg för oss!

I veckorna är det fullt ös för Axel och mig tills bloggmamman efterlängtat kommer hem och så fort lilleman har somnat så försöker vi hinna packa i alla fall en låda med saker!

Bloggen blir tyvärr lite lidande för när väl man får lite tid över så vill man som sagt packa för när vår flytthjälp kommer den 29:e så ska det bara finnas lådor och omonterade möbler att lyfta ut!

Fredagen gick väldigt fort då bloggmamman var tidig på jobbet och när hon kom hem så drog jag och Carl samt Amanda mot amiralen köpcentrum för att kolla erbjudandena dom hade på det nyöppnade telenor där! Dock inget som föll i smaken!

Väl hemma igen blev det fika och då hade Fia gjort oss sällskap! Kvällen avslutades med middag hos svärfar och svärmor med flera generationer fagerberg på plats!

Den tidiga delen av lördagen har ägnats åt att packa och dona! Bloggmamman och Axel tog en tur på stan och jag fortsatte packa och skruva ner hyllor innan jag påbörjade lunchen till oss!

Axel somnade gott utomhus i sin fäll efter lunchen och bloggmamman somnade gott på soffan! Jag fick lite kvalitetstid med xboxet!

Nu är det man utd mot Liverpool på tv och man upphör aldrig att förvånas öde Ferguson! Idag har han bänkat flera "stjärnor" och ställer upp med ett lag som ingen kunnat tro!

/bloggpappan

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar