söndag 14 augusti 2011

Lite sjuk fortfarande och bildbomb!

mmm som ni kan läsa i överskriften så är lilleman fortfarande lite febrig, men idag har den hållt sig under 39 grader så vi hoppas väl att det är på väg att försvinna helt! Han är annars ganska så pigg trots sin feber och är faktiskt igång och busar allt vad han orkar ändå. Vi fick en liten sovmorgon idag eftersom han var uppe lite senare igår pch det tackar vi för. Inte förrän klockan sju vaknade han och ville ha lite i magen. Jag och godingen gick upp lite tidigare än bloggmamman innan vi väckte henne för att äta frukost.

Efter frukost så blev det lite småstäd och don i lägenheten innan Axel somnade gott i sin säng och bloggmamman åkte för att handla hem lite mat åt familjen. Sen blev det lunch innan fia kom för att hämta upp mig inför dagens stundande golftävling. det var Fagerbergs familjemästerskap som skulle avgöras och jag var regerande mästare. Men efter en synnerligen blek runda så lämnade jag ödmjukt över pokalen till Carl som nu i ett år kan stoltsera med att vara bäst i familjen! Det föll sig också så olyckligt att tjejerna vann över killaget och fick därmed motta det priset! Men men, bättre lycka nästa gång!

Nu har vi efter en god middag hos familjen fagerberg kommit hem och hittat våra platser i soffan! Axel somnade sött i sin säng efter att vi flyttat över honom från vagnen. Med oss från Axels mormor och morfar fick vi ett USB fylld med bilder på Axel från deras kamera! Jag publicerar ett axplock här nedanför och så säger jag godnatt och på återseende!











/ bloggpappan  

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar