torsdag 4 augusti 2011

Kvällsträning!

Vilken underbar dag vi haft! På vägen mot Trummenäs i förmiddags tornade moln upp sig på himlen och vi tänkte att det blir nog inget långvarigt besök i husvagnen idag, men ack så fel vi fick! Molnen försvann och vi fick en härlig dag med bad och sol och Axelbus:) God middag intogs, bloggpappan grillade kycklingfilé! På vägen hem från Trummenäs bestämdes det träning för oss båda, så bloggpappan gav sig iväg på en löptur nästan direkt och Axel och jag lekte här hemma och vattnade lite blommor och åt ett litet, sent mellanmål. När bloggpappan pustat ut och duschat och Axel fått sina mediciner begav jag mig till gymmet för ett träningspass tillsammans med två av min systrar. Vi kämpade på bra och allt kändes kanon, det är ju skönt att träna bara man kommer till gymmet:) Resten av kvällen har vi spenderat i soffan och nu väntar sängen på mig i alla fall, får se om bloggpappan kan slita sig från sitt xbox:)

Godnatt!

/Bloggmamman

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar