måndag 1 augusti 2011

fullt ös!

Idag kära vänner har det varit fullt ös för familjen! Redan klockan sju var jag och lämnade bilen på Bilexpo för reparation! Därifrån joggade jag hem och dagens träning var avklarad!

När vi kom hem så åt vi frukost tillsamman och kort därefter kom Johanna och vi körde ut mot Trummenäs för att njuta av lite sol! När vi kom dit så somnade Axel och jag fick reda på att det var trädgårdsarbete på gång hemma hos bloggmammans farfar så jag knallade dit för att göra lite nytta! Flera timmar senare så är häckar och buskar klippta och trädgården har fått sig ett ansiktslyft.

När allt detta var fixat så var det dags att hämta bilen då den var klar! Tillbaka igen så blev det lite kaffe och prat innan vi gav oss ut på en golfrunda! Den blev riktigt lång kan jag säga och bloggmamman, Kerstin, Amanda och Axel hoppade av och gick hem efter nio hål och då var klockan åtta! Jag, Stefan och Carl gick vidare och strax innan tio var vi färdiga! Då hade solen gett upp för långe sen så det sista hålet gick på ren känsla!

Nu sitter vi i husvagnen alla och vi ska snart dra oss hemåt! En rolig sak som hände under golfturen var att Sams pappa Anders ringde och berättade att dom tänkte besöka Blekinge denna veckan! Då ska vi ses!

/bloggpappan

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar