onsdag 27 juli 2011

En slagen lillkille!

En slagen lillkille är återigen tillbaka i stan efter att ha spenderat eftermiddagen med att inandas Rödeby-luft! Mer om det strax!

Dagen började annars med att jag körde ut familjen till Saltö-beach för att sen själv åka och handla! Efter många moment i handlingen så samlades hela familjen igen på Saltö för att äta lunch! Pastasallad stod på menyn!

Sen åkte vi hemåt för att göra oss i ordning för kvällens grillkalas i Rödeby! Eftersom jag ska gå ner i vikt så valde jag att köra, därmed inga onödiga points att dricka!

Eftermiddagen innehöll massor av lek och bus med barn samt en massa roliga och intressanta samtal mellan vuxna! Sammanfattningsvis en kanontrevlig tillställning! Tack för det :)

Nu är vi samlade hemma i stan igen och Axel har sovit som en stock sedan sju! Inga problem att flytta honom in i bilen och inte heller in i hans säng! Skönt! Bloggmamman ligger och läser lite innan ögonen slår igen och jag ska faktiskt spela någon minut Xbox då jag precis fått hem några nya spel :) man får passa på!

/bloggpappan

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar