onsdag 29 juni 2011

Vi har det bara bra!

Campinglivet fortsätter för familjen. Massor av bad och sol har vi fått idag hela familjen. Efter frukost så ringde bloggmammans mormor och morfar och ville komma ut till oss en stund! Det blev en låg stund istället som innehöll massor av bus med Axel, frallätning, glassätning samt jordgubbar-med-gräddeätning! Semester? Jo tack!

Axel valde att vakna halv fem i morse och det var lite väl tidigt för st börja spela golf då så efter att försökt få honom att somna om en lång stund, och tillslut lyckats så valde vi att sova vidare istället! Klockan sju steg jag och Axel upp istället, bloggmamman sov vidare. Axel och jag tog en promenad på en timme innan vi återvände och lagade frukost!

Med denna tidiga morgon i ryggen så var jag tvungen att vila ögonen i tio minuter efter att besöket åkt hem, efter det så åkte jag tillvälj bror på sjukhuset mesans bloggmamman gav Axel käk och inväntade moster Sofia som ska spendera natten här!

Lillebror har det inte lätt ska nu veta. Levervärdet blir inte bättre och febern vill inte ge med sig på nåt sätt. Och nu har läkarna bestämt sig för att ser gått lite väl lång tid för att det bara ska vara en aggressiv form av körtelfeber! Imorgon ska man göra en skeletttöntgen och på fredag söver dom honom för att göra ett benmärgsprov samt plocka ut en lynfkörtel. Vad dom letar efter behöver
Man ju inte vara ett geni för att förstå! Självklart hoppas vi på det bästa!!!!

När jag återvände till husvagnen så grillade vi lite gott käk och satte oss sedan i kvällssolen oh njöt! Jag med en god bok och vin och bloggmamman och Fia med bara vin!

Nu har vi precis avslutat ett parti sällskapsspel i form av europaspelet! Det krävdes fusk och samarbete av tvillingarna för att jag skulle bli ifattkommen och därmed delad etta!

Bloggpappan

2 kommentarer:

  1. Haha! Inget fusk där!! Rättvis delad vinst :) Tack för en mycket trevlig kväll iaf!! Kramar!

    SvaraRadera
  2. det var jättetrevligt att få träffa Emma och lille Axel en stund igår (29 juni) Axel har blivit så stor, duktig och snabb. En liten busis.
    Kram från
    Gamlafarfar.

    SvaraRadera