tisdag 16 november 2010

Besök hos farmor och farfar!

Natten till idag blev bättre än den föregående även om Axel somnade vid ca 20.30! Han åt vid 01.30 och sov där efter till 06.20! Då fick han mat igen men nu tyckte han det var morgon!

Dagen har vi spenderat i Fur hos Axels farmor och farfar. Vi gick en lång promenad i det härliga, lite kyliga vädret. Axel sov gott i sin vagn i många timmar:) Vi var även och sa hej till Axels gamla-farmor. Hon hade aldrig träffat Axel så det var på tiden! Väl inne i värmen lekte Axel med faster Linda och bollen och charmade farmor och farbror Stoffe! Bloggpappan bytte däck på bilen med hjälp av farfar! Vi åt även god middag innan vi åkte hem!

Jag har börjat träna igen efter Axels födelse:) Igår var jag på gymmet och idag har jag testat afro power dance. Passet idag var riktigt skoj! Lite annorlunda, men rörelserna var ganska enkla! Det bli fler gånger i alla fall! Medan jag var och tränade hade Axel och bloggpappan lekt i babygymmet en lång stund med Axel som nakenfis! Det tycker han är härligt!

Bloggpappan är på föräldramöte på sitt jobb just nu. Sedan blir det nog bara TV för oss!

/Bloggmamman

1 kommentar:

  1. Vad fina bilder ni lagt upp! Och grattis till Axel 6månaders dag! :)

    Jag går me på afropowerdance, riktigt skoj! Blir roligare ju fler gånger man gå, då kan man ta ut alla rörelse mer.. Mkt skoj o flummigt:)

    Ta hand om er!

    Kram från Kusin-Sara

    SvaraRadera