tisdag 14 september 2010

Fix!

Fix hemma stod på schemat idag! Jag har tvättat och just nu torkas tvätten i torktumlaren. Ska bädda rent i sängen med, härligt! Jag har även skrivit lite i Axels böcker "boken om mig" och satt dit lite foton och så! Skönt att hinna med sånt också!

Axel sov gott i morse så då fick jag äta frukost själv och hann till och med fixa i ordning mig innan han vaknade! Sedan har vi lekt vid gymet en stund och bara myst tillsammans:) Nu ligger han och sover igen efter att ha ätit, så nu sitter jag vid datorn en stund!

I eftermiddag blir det promenad med Anna från föräldrautbildningen. Ska bli trevligt och kul att göra något annat än att bara vara hemma och även få lite vuxenkontakt! Behövs bara något litet planerat varje dag så är detta med att vara föräldraledig ganska härligt!!

Vid 4-tiden kommer bloggpappan hem, så då får vi umgås hela familjen:) Det gillar jag mycket!!

/Bloggmamman

2 kommentarer:

  1. Ja, visst är det härligt att umgås hela familjen! Dock blir det ju inte så ofta för oss, men vi passar på att trippelmysa när vi väl är samlade! Tre dagar kvar...

    SvaraRadera
  2. Ja, förstår att ni trippelmyser när ni är alla ihop! Jag är riktigt imponerad av dig som är själv så mkt! Kan tänka mig att du kör nedräkning till han kommer hem igen!!

    SvaraRadera