måndag 30 augusti 2010

Sovmorgon!

Idag tog Axel och jag sovmorgon till 8.30:) Så ännu har vi inte hunnit med så mycket! Axel ligger och äter just nu och sedan blir det för mig att försöka göra mig i ordning. Idag ska vi gå till apoteket och beställa lite ny medicin, jag ska även ringa några samtal. Vi har haft vår bil på reparation idag så förhoppningsvis är den färdig i eftermiddag så vi kan hämta hem den igen. För i kväll tänkte Axel och jag och mostrarna åka till Holmsjö och kolla när bloggpappan spelar fotboll! Hoppas det här vädret håller i sig så kanske det inte blir jättekallt där uppe...Jag är ju en liten fryskyckling så jag brukar ha med mig kläder till ett helt regemente bara för att inte frysa! Bättre att ha med sig för mycket än för lite:) Idag började bloggpappan tidigt på jobbet, vilket innebär att han slutar tidigt, härligt!!!

/bloggmamman

1 kommentar: