torsdag 19 augusti 2010

Resumé och dagens planering!

Nu sitter jag i soffan ensam vaken! Axel vaknade för en stund sen och var lite ledsen så då gick jag upp med honom så bloggpappan fick sova! Men Axel somnade om i min famn (nu ligger han i soffan och sover!) efter en stund, så nu är alltså bara jag vaken:) Känns inte som någon idé för mig att gå och lägga mig igen, tror inte Axel sover så länge till, snart stundar nog mat!

Restaurangbesöket igår var mycket trevligt och gott naturligtvis! Vi gick till Montmatre och satt på uteserveringen och åt. Till kaffet flyttade vi in för det var lite kyligt då. Tack för kvällen, tjejer!! Det hade gått bra här hemma också, skönt när det funkar med! Annars hade det varit ännu mer jobbigt att lämna lägenheten själv!

Och förresten, jag tog mig ut och joggade en runda härom kvällen!! Jag joggade 20 minuter och gick en halvtimme efter! En bra början tycker jag i alla fall! Tänkte gjort likadant idag men får se om det hinns med!

Idag kommer Lisa på besök vid lunchtid ungefär! Ska bli skoj:) Bloggpappan åker och spelar lite golf i Rödeby med ett par kompisar! Ikväll ska vi nog åka till Axels farmor och farfar och farbröderna i Fur! De har varit hos oss på besök men var längesedan vi var hos dem!

/Bloggmamman

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar