måndag 11 februari 2013

Vardag!

Ja då var det vardag igen! Axel är tillbaka på förskolan och även bloggföräldrarna!

En sjuk tid lägger vi bakom oss och hoppas på ljusare tider framöver!

Jag kan ju för dom som inte visste det berätta att jag spenderat två veckor i revinge! Där har jag påbörjat en utbildning för att bli en ännu bättre brandman! Fem veckor är skolbundna och är uppdelade i två delar om två respektive tre veckor! däremellan är det åtta veckor av stenhårt distanspluggande! Riktigt skoj och riktigt lärorikt!

Tyvärr så blev ju de två första veckorna lite knasiga då axel som bekant blev sjuk, så oron över mina älskade där hemma tog lite udden av hela vistelsen. Jag var ju hemma över helgen så då hann jag i alla fall se till att dom mådde lite bra i allt elände! Jag var riktigt nära på att ställa in andra veckan men släkt och vänner ställde upp på hemmaplan för att stötta bloggmamman och axel på sjukhuset och hemma!

Nog om det, nu ser vi framåt!

Vårt nya sovrum är klart sånär dom på lister och en ny garderob och byrå , och en tv såklart ;)

På lördag firar jag och hjärtat 5 år ihop! 5 händelserika och fantastiska år!

/bloggpappan

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar