måndag 8 oktober 2012

Positivt mail!

Idag damp det ner ett jättefint mail från en hjärtebarnsfamilj i min mailkorg! Mamman berättade deras historia och känslor kring den och jag kände igen allt även om det inte var samma hjärtfel på våra barn!

Mailet avslutades såhär:

"Vill bara återigen tacka för er fina blogg som iallafall gett mig insyn i att livet består av så mkt mer än "sjukdomen", det hjälper att veta att andra med liknande erfarenheter finns och livet har fortfarande kvar sina glädjestunde. Det hjälper , även om jag absolut inte vill eller önskar att något barn skall behöva genomgå något liknande, men tyvätt så funkar ju inte livet så :/ "

Hoppas det var okej att jag använde den delen av ditt mail! Tack för att du och alla andra läser om Axels historia och nu mera vardag, det är precis därför vi skapade bloggen och faktiskt fortsätter!

/bloggpappan

1 kommentar:

  1. Helt ok att du använder del av mailet med stavfel och allt ;) /Maria

    SvaraRadera