söndag 7 oktober 2012

Bilder, renovering och Ikea!

Bjuder på lite bilder från när jag hämtade Axel på förskolan i fredags!

Fredagskvällen skulle vi ha umgåtts med goda vänner men Axel och hans föräldrar var lite ur fas efter en veckas hårt arbete!

Axels farmor var på besök på tidig fredagseftermiddag och busade med Axel! Han fick en t-shirt med chuggington på, kan säga att den var poppis!

Lite energi lyckades jag i alla fall samla ihop och plötsligt så satt där en en My dörr ner till källaren! Första dörren jag satt upp helt själv och jag är nöjd!!

Efter frukost på lördagen drog bloggmamman och Axel till stan för att shoppa och uträtta ärenden!

Jag blev hemma och fortsatte med renoveringen av trappa/hall/utrymme utanför nya toan! Har kommit en bra bit nu men herregud vad jobb som återstår! Nåväl, bara bit i det!!

Idag så tar bilen oss till Kääälmaarr och IKEA! Det ska ritas kök!!!
Wiiiii!!

/bloggpappan

3 kommentarer:

  1. Men ni har väl börjat rita köket hemma på datorn? Annars blir ni länge på Ikea :) kram skotten

    SvaraRadera
    Svar
    1. Jo, det var ritat och klart! Bara bollat idéer och lösningar! Nu är det klart och snart beställer vi det! Ska bara dubbelchecka alla vinklar och mått!

      Radera
  2. Jag är inte avundsjuk haha. Är så glad vi har det gjort.

    SvaraRadera