måndag 10 oktober 2011

vroom!

Dagarna rusar förbi likt en racerbil!

Idag börjde jag och Axel med att ta en dusch tillsammans, det tycker Axel är riktigt skoj och intressant! Sen blev det frukost innan det var dags att ta sig bort till svärföräldrarnas hus för att vara på plats när hantverkaren kom för att styra upp deras bänkskiva i köket.

En trevlig hantverkare som jag lyckades diskutera allt från finsnickeri till barnuppfostran med! När jag lämnade över ansvaret till Carl så hade klockan blivit två och Axel hade snarkat i två timmar efter sin lunch.

Axel och jag åkte omgående till Tving för att hälsa på Carina och Marcus. Ett riktigt trevligt besök med våfflor och kaffe avslutades vid halv sex. Då var Axel återigen jättetrött efter att ha spökat och busat hela stunden i Tving. Det var med nöd och näppe som vi hann hem till Karlskrona innan bilbrummandet hade sövt Axel.

Väl hemma igen så piggnade han till lite och vi hann leka lite i hans rum innan bloggmamman kom hem och gjorde oss sällskap. Inte många minuter efter sju sov han som en stock och jag kommer inte vara långt efter honom kan jag säga!

Imorgon ska vi till NEO för att väga och mäta, ska bli mycket intressant då det är första vägningen efter att Axel lärt sig gå! Kan ha gått precis hur som helst!

/bloggpappan

1 kommentar:

  1. Vilken härlig dag ni har haft!
    Jag kan aldrig köra så långt som till Tving ensam med Elise i bilen utan att hon somnar. In till stan på sin höjd. =/ Bilar verkar ha en sövande effekt!

    SvaraRadera